Naukajazdy.pl - Serwis dla kursantów i ośrodków szkolenia kierowców.


Lista pytań

Zaloguj się
Nr pytaniaPytanie% złych odpowiedzi
1.11.5.A045 Podmuch powstały w początkowej fazie wymijania motocyklem dużego pojazdu, powoduje: 43,18 %
1.11.17.Z450 W tej sytuacji zaleca się, aby kierujący pojazdem, zamierzając skręcić w prawo: 41,11 %
1.11.17.C161 Skuteczność hamulców w samochodzie ciężarowym sprawdza się przez pomiar: 40,18 %
1.11.5.A047 Podczas jazdy motocyklem po śliskiej nawierzchni zaleca się hamować: 38,15 %
1.11.17.Z594 Na tym skrzyżowaniu kierujący pojazdem 1: 38,06 %
1.11.17.C163 Objawem wskazującym na zebranie się w zbiorniku powietrza pneumatycznego układu hamulcowego samochodu ciężarowego zbyt dużej ilości wody może być: 36,92 %
1.11.17.Z558 Całkowita droga zatrzymania samochodu osobowego na suchej jezdni o nawierzchni bitumicznej, jadącego z prędkością 110 km/h, mieści się w przedziale: 36,74 %
1.11.17.D164 Obsługa pneumatycznego układu hamulcowego autobusu polega m.in. na: 36,55 %
1.11.17.D163 Skuteczność hamowania autobusu sprawdza się przez pomiar: 36,27 %
1.11.17.D165 Objawem wskazującym na konieczność spuszczenia skondensowanej wody z pneumatycznego układu hamulcowego autobusu jest: 35,76 %
1.11.17.Z452 W tej sytuacji kierujący pojazdem jadący na wprost: 35,38 %
1.11.17.C164 Jeżeli w dwuobwodowym pneumatycznym układzie hamulcowym jeden z obwodów będzie nieszczelny, to: 33,25 %
1.11.17.D167 Aby zapobiec uszkodzeniu alternatora, nie należy: 32,31 %
1.11.5.T047 W ciągniku rolniczym blokadę mechanizmu różnicowego zaleca się włączyć: 31,17 %
1.11.17.C162 Zaleca się spuszczanie skondensowanej wody ze zbiornika powietrza samochodu ciężarowego: 30,59 %
1.11.17.Z446 Przed uruchomieniem silnika w niskiej temperaturze otoczenia należy: 30,42 %
1.11.17.C167 Całkowity luz układu kierowniczego w samochodzie ciężarowym sprawdza się: 29,19 %
1.11.5.A068 Na tym skrzyżowaniu kierujący pojazdem 1: 28,95 %
1.11.17.C166 O uszkodzeniu wewnętrznych warstw osnowy opony może świadczyć: 26,53 %
1.11.17.Z557 Całkowita droga zatrzymania samochodu osobowego na suchej jezdni o nawierzchni bitumicznej, jadącego z prędkością 50 km/h, mieści się w przedziale: 25,57 %
1.11.17.D161 Przyczyną zwiększonego oporu przy obracaniu kierownicą w autobusie może być: 24,86 %
1.11.5.T042 Przed uruchomieniem silnika w ciągniku rolniczym należy: 24,76 %
1.11.17.Z457 Ekonomiczna jazda samochodem osobowym to: 24,43 %
1.11.17.Z456 Wyjazd samochodem osobowym z grząskiego śniegu można ułatwić sobie przez: 24,35 %
1.11.17.Z455 Większą skuteczność hamowania można uzyskać przez: 24,25 %
1.11.17.C169 Rozłączenie układu elektrycznego samochodu ciężarowego wyłącznikiem głównym prądu przed unieruchomieniem silnika, może spowodować: 23,17 %
1.11.17.C165 Podczas wymiany koła na tylnej osi samochodu ciężarowego: 23,14 %
1.11.17.Z458 Kierujący samochodem osobowym, w czasie znoszenia tyłu pojazdu w prawo, powinien przednie koła: 23,08 %
1.11.17.Z459 W czasie jazdy na niebezpiecznym zakręcie w lewo ze zbyt dużą prędkością, kierujący samochodem osobowym może spodziewać się: 22,96 %
1.11.17.C168 Aby zapobiec uszkodzeniu alternatora, nie należy: 22,52 %
1.11.17.Z448 Przy ruszaniu na oblodzonej drodze zaleca się: 22,50 %
1.11.17.Z600 Poza obszarem zabudowanym w tunelu o długości przekraczającej 500 metrów, kierujący samochodem osobowym jest obowiązany utrzymywać odstęp od poprzedzającego pojazdu nie mniejszy niż: 21,92 %
1.11.17.Z449 Przy ruszaniu pod górę, zbyt późne zwolnienie pedału sprzęgła w stosunku do zwolnienia hamulca może spowodować: 21,81 %
1.11.17.D162 Brak luzu w układzie kierowniczym autobusu świadczy o tym, że: 21,57 %
1.11.17.Z451 W tej sytuacji, kierujący samochodem osobowym powinien: 20,72 %
1.11.17.Z559 Całkowita droga zatrzymania samochodu osobowego na mokrej jezdni o nawierzchni bitumicznej, jadącego z prędkością 50 km/h, mieści się w przedziale: 19,80 %
1.11.5.A049 Jazda motocyklem trzypasową jezdnią jednokierunkową jest dozwolona: 19,44 %
1.11.17.Z447 Kierujący samochodem osobowym, jadąc drogą pokrytąśniegiem lub lodem, może spodziewać się, że: 19,43 %
1.11.17.Z453 Na prostym odcinku drogi wielopasmowej zaleca się jechać: 18,03 %
1.11.5.T049 Podczas jazdy ciągnikiem rolniczym całkowite wciśnięcie pedału dwustopniowego sprzęgła umożliwia: 17,56 %
1.11.17.Z560 Całkowita droga zatrzymania samochodu osobowego na mokrej jezdni o nawierzchni bitumicznej, jadącego z prędkością 110 km/h, mieści się w przedziale: 17,55 %
1.11.5.A050 W tej sytuacji, skręcając w lewo kierujący motocyklem powinien: 16,67 %
1.11.17.Z454 Jeżeli zachodzi konieczność nagłego zatrzymania samochodu osobowego, to należy: 15,46 %
1.11.5.A071 Na tym skrzyżowaniu kierujący pojazdem 1: 14,89 %
1.11.5.A069 Na tym skrzyżowaniu kierujący pojazdem 1: 14,78 %
1.11.5.T044 Przed podłączeniem lub regulacją narzędzi napędzanych wałem ciągnika rolniczego należy: 14,52 %
1.11.17.Z561 W czasie jednej sekundy, odpowiadającej średniemu czasowi reakcji kierowcy, samochód osobowy jadący z prędkością 90 km/h przejeżdża: 14,40 %
1.11.5.A070 Na tym skrzyżowaniu kierujący pojazdem 1: 14,24 %
1.11.17.Z466 Droga hamowania samochodu osobowego na mokrej jezdni, jest: 13,83 %
1.11.17.C170 Po uszkodzeniu jednego z podwójnych pasków klinowych napędu alternatora: 13,54 %
1.11.5.A048 Ekonomiczna jazda motocyklem, to: 13,10 %
1.11.17.Z592 Na tym skrzyżowaniu kierujący pojazdem 1: 12,86 %
1.11.17.Z596 Na tym skrzyżowaniu kierujący pojazdem 1: 12,37 %
1.11.5.A044 Przez wystające z jezdni szyny zaleca się motocyklem jednośladowym przejeżdżać: 11,39 %
1.11.17.D170 Dokonywanie regularnych przeglądów technicznych autobusu: 11,32 %
1.11.17.Z595 Na tym skrzyżowaniu kierujący pojazdem 1: 11,12 %
1.11.5.T045 Ekonomiczna jazda ciągnikiem, to: 10,71 %
1.11.5.A043 Podczas jazdy po drogach krętych kierujący motocyklem: 10,59 %
1.11.17.D168 Kierujący autobusem powinien okresowo sprawdzać: 10,08 %
1.11.17.D166 Jeżeli przy hamowaniu przód autobusu zmienia tor jazdy w lewo, to przyczyną tego może być brak hamowania: 10,08 %
1.11.5.A041 Przyczyną złej sterowności motocykla może być: 9,80 %
1.11.5.T041 Przyczyną wypadku drogowego może być: 9,26 %
1.11.17.Z445 Pas bezpieczeństwa jest zapięty prawidłowo, gdy: 8,73 %
1.11.17.Z441 Przed rozpoczęciem jazdy kierujący samochodem osobowym powinien sprawdzić: 8,26 %
1.11.5.T046 Podczas jazdy ciągnikiem rolniczym zaleca się: 7,95 %
1.11.17.Z467 Droga hamowania samochodu osobowego na oblodzonej jezdni, jest: 7,40 %
1.11.5.T048 Kierować ciągnikiem rolniczym po stoku należy: 7,14 %
1.11.17.Z444 Jazda z częściowo zaparowanymi szybami pojazdu: 7,04 %
1.11.5.T050 Znaczną poprawę własności trakcyjnych ciągnika podczas jazdy w trudnym terenie można uzyskać przez włączenie: 6,82 %
1.11.17.D169 W trakcie eksploatacji autobusu należy przestrzegać zaleceń podanych przez producenta w instrukcji obsługi pojazdu: 6,56 %
1.11.5.A046 Przyczyną poślizgu motocykla jadącego po śliskiej nawierzchni może być: 5,85 %
1.11.17.Z442 Nieprawidłowe ustawienie lusterek w pojeździe: 5,80 %
1.11.5.T043 Rozłączenia pedałów hamulca roboczego w ciągniku rolniczym można dokonać: 5,62 %
1.11.17.Z443 Niedokładne oczyszczenie ze śniegu szyb samochodu osobowego: 5,18 %
1.11.5.A042 Pokonując zakręt motocyklem, kierujący i pasażer powinni: 3,48 %
1.11.17.Z460 Które ułożenie rąk na kierownicy jest prawidłowe podczas jazdy na wprost: 3,20 %

Te pytania pochodzą z naszego systemu kształcenia online do optymalnego przygotowania do egzaminu teoretycznego.

Zaloguj się